Det känns skönt..

att det är över. Beslutet och tankarna som omfattat mig i veckor har äntligen fått sig ett slut. Det var inte en lätt sak att ta sig igenom och jag är inte ens halvvägs igenomdet ännu. Mest jobbig är det för att jag/vi påverkat "det" själv. Men som sagt jag är på något sätt otroligt lättad. Jag hade en sån klump av ångest, jag ville bara skrika ur mig alla känslor och hoppas på att allt bara var en dröm. Men nu när det är färdigt så mår jag faktiskt bra... tillräkligt bra iaf. jag har tur som har en sån underbar kille vid min sida samt ett fåtal underbara vänners om stöttat mig. Nu gäller det bara att ´hitta på något som gör att jag kan se framåt istället för bakåt, och jag tror jag har kommit på det. Det är ganska uppenbart det stod ju mellan det ena eller det andra. Så nu blir det, de andra=)

Snart är sommaren slut och det  är sååå mycket saker som jag vill hitta på till hösten och vintern, allt hade vart enklare om man vart rik. Haha.. Jag vill börja med körkortet i September helst men jag kan nog vänta till våren, det har aldirg varit prio nummer ett för mig, sen ska jag se till att åka på en weekend med tjejerna, och så vill jag inte fira ny år i Sverige så jag hoppas på Egypten eller något annat varmt och ganska billigt land. Jag ska också ha en dunder födelsedag och så månde jag spara massssor till det där "ANDRA" jag skrev om..

Nu ska jag åka o jobba, vi ses på HM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0