Två veckor och 4 dagar sedan sist.

Ja, det var ett tag sen som jag var här inne och skrev av mig, kanske alldeles förlänge... Det har hänt en massa saker i mitt liv sedan dess,  både bra och dåliga, men mest bra. Jag och Jaime firade tre år tillsammans den 7/7. Vi gjorde egentligen inget specielt just den dagen, utan vi togd te ganska lungt hemma och bara tog hand om varandra. Dagen efter deremot så åkte vi till Rom för tre dagar av omtanke, kärlek och mys. Det blev det också. Vi hade det helt underbart, och jag tror vi hann se och uppleva det mesta i Rom på dessa dagar. Vi åt gudomligt god mat, gick på stan till sent på kvällen och njöt av vackra mästerverk som fontänen Trevi och Coloseum. Att ka till Rom var verkligen ett perfekt sätt att fira att vi fortfarande älskar och lever med och för varandra...

Jag har även jobbat en hel del mest på mitt gamla jobb men snart börjar jag på HM igen. På onsdag faktiskt. Och just nu befinner jag mig på Öland tillsammans med Mamma, syster och Dan samt med morbror Kent och hans små tjejer. Vi träffades på Lördagen och besökte småland och gamelby. Där både mitt, mammas och Kents  kollo låg när vi var små. På måndagen kom vi till Öland, jag är helt förälskad. Vi har haft jätte tur med väder och bada legat på den vita sandstränderna dagarna ut och bara njuutit. I dag däremot så regnar det. Men det gör inte så mycket. Kände att det var bra med sol i går. Campingen som vi husvagnar på är jätte mysigt dem har sin egna minigolfbana, samt pol och bar. Så när solen är på topp känns det nästan som ett tre stjärnigt hotel i Grekland. haha...

Första bilden är från dag ett, Syrran överraskade mig i Småland ( trodde att jag inte skulle träffa dem förens måndag)
Andra bilden är i polen här på campingen som vi befinner oss på nu..

 


Jag skrev i början av mitt inlägg att det hänt både bra och dåliga saker. Det dåliga finner ni inte svar på just nu. Vet själv inte om svaret är dåligt eller inte. Det återstår att se. Kommer säkert skriva lite sluddriga inlägg om "det". För på tisdag kommer det närmligen bli en punkt bakom skiten.. Och det kommer vara den jobbigaste dagen i  mitt liv.. Jag vill det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0