17 april


I Chile var det inga problem att vakna i tid, solen väkte dig


God morgon alla sömntutor som ännu inte klivit upp. Gud vad jag hatar mitt jobb när jag tänker på att det faktiskt kommer bli ett helvete för mig att gå upp på morgonen när jag har ett normalt jobb 8-17, varje dag. Om jag någonsin kommer få ett nytt jobb, just nu känns det meningslöst jag söker och söker, avvaktar och hoppas på svar. Jag är super nöjd med mitt CV och personliga brev men ändå blir det bara bakslag i varje ansökan. Någon som har något tips? Vad jag flyger i väg när jag ska skriva. Jag skulle ju skriva om dagens planering..

I dag ska vi hem till Hedvig och fira henne, eftersom att hon fylde 20 år i måndags. Vi ska vara hemma hos henne vid 16-tiden så att det blir nog lite mingel och bubbel, sedan middag och fest. Senare på kvällen får vi se vart natten leder oss. Kanske går vi ut, men det är bara kanske. Jag ser iaf fram emot det här för jag känner mig verkligen sugen på att göra något kul. Jaime kommer också men först ska han iväg på fotbollsmatch som börjar kl 14. Det är skönt att han ska ut nu på morgonen för då hinner jag ta min tid i badrummet. I kväll blir det lockar i håret en sotad skugga, heels och klänning. Vi får se om jag lyckas!

Nu ska jag kolla på tv och sega i sängen tills att jag verkligen måste upp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0