BAJS

Jag har inget specielt att skriva om idag. Förutom att jag sitter och funderar om jag vill dela med mig av mina problem på min blogg eller inte. Jag menar mamma och vänner kollar ju ändå in här ibland.. Hur som helst tänker inte öppna mig fullt ut, men jag mår inte bra just nu. Käner mig ganska värdelös och ensam. Mitt förhållande är inte dåligt, men vi är i en kris. Man kan säga att ingenting är "Nytt" längre och då är det inte lika intressant eller pirrigt.. Jag hatar sånna här situationer, jag vet inte längre om mina känslor är besvarade. Det känns som om njutningsfaktorn är avstängd från hans sida. Ja, jag känner mig ganska världelös. "du vet vad jag känner" det är hans svar, " det är klart att det inte är samma sak". -Nej men vad är det då är det sämre för att vi inte är nya längre? Istället för att svara på mina obesvarade frågor låtsas han somna. Så nu undrar jag vad hade ni trott? 

Är det inte ganska klart att han inte känner som jag eftersom han fullt ut skiter i mina frågor och bara somnar.. Jag ska gå och jobba nu och jag vet fan inte hur det ska gå jag är på PISS humör! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0