Det går inte alla dagar

Nej det gör inte det, jag kom verkligen, verkligen, verkligen inte upp idag. Klockan ringde en halvtimme senare än i går och jag kunde inte röra mig ur sängen. Somnade rätt sent och dem senaste nätterna har innebruit mer än stillsamma nätter. Jag har drömt så sjuka/knäppa drömmar den senaste tiden. Brukar sällan drömma och nu har jag inte haft en drömfri natt på säkert två veckor. Och när man inte känner att man inte sovit alls.. Då är det jävligt svårt att ta sig upp för en promenad. Så är det men i morgon sover Jaimes syster här och hon har lovat att vi ska gå ut tillsammans. det lättar ångesten lite. Gillar inte alls att jag börjar få ångest för att jag inte tränar, det är självklart bra att peppa sig själv. Men jag blir bara nerstämd när jag tänker på hur "dålig" jag är på det just nu. Innan jag åkte till Chile var jag mottiverad och duktig. Inte nu längre, jag ska köpa träningskort när som helst. Men först vill jag veta om vi får lägenheten eller inte.


I love you amore mio, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0