Det vänder, nu händer det grejer

Godmorgon/ god förmiddag. Hoppas allt är bra med er. Själv känner jag mig strålande, tog mig upp ur sängen vid halv 10 i morse och tog på mig joggingskorna. Japp jag gjorde det i gen- gick ut och jogga ensam. Haha, för mig är det stort ska ni veta! När jag kom hem hade Jaime lagat omelett, värsta söt. Nu har han åkt till jobbet och jag ska snart bege mig jag med.

Ang min rubrik, jag känner mig helt förvirrad. Det händer grejer som gör att jag får en grov beslutångest. Jag vet innest inne vad jag vill göra, men jag vet inte om det är rätt beslut. Önskar att jag kunde skriva om det här på bloggen nu. Men jag kan inte det, jag vill inte förstöra det hela. Jag kommer dela med mig om det hära snart.


En del av min goa frukost!

Nala gillar också yoghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0