Fredag

Hemma från jobbet och nu är det äntligen helg. Tack och lov. Det här helgen känns verkligen behövd, middagen är inne i ugnen. Det blir kycklingfilé fyld med pesto och tomat Philadelfia och så potatis och sallad. Jag känner mig jätte taggad att gör något. Jag prata nyss med Nicole och hon var inte hellt sugen på att göra något. Alla är upptagna och jag vill ut. Jag vet att plånboken inte tillåter det egentligen men jag vill. Vill inte festa men jag vill ut och dricka lite vin.. Men man kan inte så allt här i livet. Det blir film och mat som får avsluta den här kvällen idag helt enkelt. Men i morgon så blri det fest iaf. Nice för jag har saknat mina kära och nära mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0