Godmorgon

Guuud vad jobbigt det var att kliva upp i morse, det är alltis svårt att gå upp när man har en varm kropp nära, som inte alls har lust att vakna. Jag snooza i två timmar idag, det var meningen att jag skulle träna lite hemma eftersom det är så tråkigt vänder så vill man ju inte gå ut och jogga. Men kroppen sa emot och jag sov i stället. Snart ska jag till jobbet och idag har jag verkligen inte lust alls. Jag är så himla trött just nu och vill bara ha helg. På något konstigt sätt har den här evckan känns väldigt heldelserik och det har gjort mig trött.



Nästa fredag är det valborg och halvdag, jag undrar vad vi hittar på för roligt då, förra året hade vi varit på kryssning med hela "gänget", och efteråt sp var vi ganska trötta. Vi blev kvar i rågsved och drack upp alla dricka vi hade med oss från båten. Det blev massor av mat och en brasa hann vi också med. Ohh vad jag saknar Jojo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0