Hemma

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Vilken befrielse, dagen visade sig att inte bli så mycket bättre än dem andra den här veckan. Skönt att det är helg snart så att man får vila upp sig lite. Men vilken härligt väder vi haft idag! Helt underbart! Tyvärr mina vänner så ser inte solen ut att vilja titta fram imorgon, inte om man ska tro på vädret på tv iaf. Men men alla dagar kan inte vara soliga right?
Så i morgon är det fredag och jag har faktiskt inte några planer alls, hur tråkigt som helst. För så har det inte sätt ut på jätte länge. Ska höra med mina underbara vänner och se om dem har några planer. Annars så ser rummet ut att behöva en storstädning och det skulle faktiskt inte vara helt fel.

Nu ska jag kolla på tv i väntan på Jaime som snart borde komma hem. Hoppas ni får en underbar fredag trots det tråkiga vädret som väntar!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0