I dag är det valborg och det ska firas!

I dag hör ni av en mycket gladare och piggare Carro. Efter jobbet i går tog Jaimes syster med mig ut på ett födelsedagsfirande tillsammans med hennes pojkvän och två vänner. Vi satt på Ramblas i hornstul, världens bästa tapas ställe. Drack massor av vin och åt jätte mycket tappas. Senare kom Jaime förbi, hade hade varit på tråningen. Han åt och vi satt och prata alla tillsammans det var jätte mysigt. Jag behövde verkligen få lite posetiv energi! Mellan mig och Jaime var det lungt vi prata lite underdagen och även på väg hem i går kväll. Jag var på jävligt dåligt humör i går och självklart så känns allt värre än vad det är... Nu har helvetes mensen kommit också och det förklarar ju saken.

Hur som helst det känns mycket bätte mellan oss nu och vi har pratat med varandra en hel del. Det visa ju sig att man missförstår saker av varandra ibland. Och vad har vi lärt oss nu då? Jo att alltid tala om vad det är som känns jobbigt, lösa problemet och gå vidare! Sagt och gjort! Nu älskar jag honom som aldirg förr igen! Haha.

Så det är valborg i dag, meningen var ju från början att vi skulle dra alla gängen samman och grilla.. Men alla är upptagna på sina egna håll. Några jobbar till sent, en har mörrpåtagning, en jobbar natt, en ska va med familjen. Och så återstår det bara jag och Hedvig, vi ska träffas upp efter mitt jobb iaf och kanske blir det lite mat och drinkar på det senare på kvällen möter vi väl upp retsen och festar tills att solen går upp. Haha ja nått i den stilen!


Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0