Ibland överträffar jag mig själv

Som i dag t.ex. Jag har sedan vi kom hem från långsemestern sagt att nu är det dags att börja gå ut och gå oavsätt väder. Första veckorna gick bra då pluggade Jaime fortfarande så han var tjänsteledig. Vilket gjorde att han drig upp mig på morgonen. Men nu när han börjat jobba igen har vi aldirg tid samtidigt. Och jag har verkligen en egen syn på det där med promenader och liknande, jag hatar att gå ut och gå ensam. Så jag har aldrig gjort det. Varje natt dem senaste veckorna har jag sagt till mig själv att "jo men man kan ju alltid pröva" jag försöker peppa mig men det går liksom inte. På kvällen är jag jätte sugen på att sätta in hörlurarna och ta en joggingtur i solen, men på morgonen gåår det inte att kliva upp. Ni fattar.

Men i dag lyckades jag, jag kom upp,  jag satt på mig skorna och jag gick ut! Jag "htaggade" mig själv så mycket att jag till och med jogga/sprang den största delen av dessa 45 minuter. Det här ska vi fortsätta med!
Har ni några tips på bra "jogging" musik? Jag behöver bli ännu mer taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0