Kul..

Kul att man vart duktig och motionerat idag, ätit massa piller och ätit minimalt. Nu när jag kom hem fick jag ett j*vla sug efter smörgås i mikron med ost massor av ost. Jag vet det låter kanske jätte snuskit, men den satt fint i min mage. Nu däremot känns det inte lika lönt med den där jogging turen som jag så fint gjorde i morse.. Så kan det gå ibland. Plus minus noll. Det är ju bättre än pluss. Haha. Nu ska jag söka lite jobb och sen säger jag god natt!



Jag har kommit på vad som gjort mig så "nere" den här veckan, det första är att jag inte har några speciela planer, det har jag haft nästan varje helg åtminstånde sen jag kom hem från Chile. Sen så saknar jag faktiskt Jojo jävligt mycket. jag tycker att hon kan komma hem nu.. Jag saknar hela gänget och det är jätte tråkigt att vi inte träffats något sen vi kom hem.. I miss Chile..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0