Lägenhetsvisning

I dag blir det jobb, lägenhetsvisning och mer jobb. Alltså inget spesielt att skriva om. I går var jag också bara på jobbet och sedan åkte jag förbi Hedvig för att hämta Jaimes tränings väska. Trots att väskan var jobbig och tung så var det ganska kul att sitta där och prata skit mitt i mörka natten, som när vi bodde i Kista.


Två trotsiga 16 åringar, Hedvig och Jag.

När jag skulle åka hem blev det en massa problem och det är den delen av historian som inte är ok. Jag fick först vänta på bussen i ca 15 minuter väl inne på bussen blir jag distraherad av en man i 50+ åldern som har sor ner till känana och en cigg i munen. När jag kommer till Fridhemsplan, då ser jag att tåget vänder i rinkeby jag måste alltså ta ersättningsbuss från byn, den kom aldirg. Väntade och vänta men det kom aldirg någon jädra buss. Efter 20 minuter ger jag upp och hoppar på en annan buss som lämnar mig i tensta. Fårn helst enkelt promenera hem. kom hem kl 12. Alltså två timmar senare än vanligt för väskan...


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack! vad kul att höra. :) skicka gärna in tips eller bilder. vad som helst inom skönhet går bra!



kramis

2010-04-21 @ 12:21:26
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0