Lördag eftermiddag

Halloj. Vilket väder vi har fått, hur härligt som helst. Gårdagen var jättelyckad det blev fördrinkar hemma hos Hedvig tillsammans med Nicole och efter det åkte vi till Norra brunn för stand upp comedy, där Akil jobbar. Så han hade ställt oss på listan, och det tackar vi för, det var riktigt bra! Närmare midnatt drog vi oss vidare till medborgarplatsen och myste med vin och vänner. Det var helt enkelt super bra. Nicole och jag kom hem runt fem tiden och somna rätt fort. Men vid tolv i dag vakna vi och tog oss till Spånga makan för att äta frukost. Det var två hungriga brudar det. Efter var det meningen att vi skulle möta upp Mathilda och Hedvig i stan för shoping men jag kände mig inte alls bra för stunden och Nicole var trött så vi åkte bara till Kista. Vi skulle bara köpa det nödvändigaste, men det blev mer än så. Man kan säga att vi handlade som om vi hade mycket mer pengar.. Och jag känner bra så här, bra entligen gynna dig något. Du jobbar sönder dig.



Juste jag är kär... Galet förälskad i en vacker liten sak, som anpassar sig efter mig i färg och stil, den håller om min handled och får mig att le när jag ser på den. Saken heter Guess och är en unik sak som inte många kommer äga. Den är inte min ännu men jag tror på i morgon, jag hoppas att jag vågar, jag hoppas att jag tar steget. Jag vill ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0