Måndag kväll/ tips

Kom hem från jobbet för en stund sedan,har precis lagat ett mycket god kycklingwok som jag tänkte ha med mig till jobbet i morgon. Nu är jag trött. Sitter här med mitt kamomilte och ska snart gå och lägga mig. I morgon ska vi på möte med Nordea och jag tänkte ta och skriva upp lite frågor som är bra att få svar på.. Annars är det ju så lätt att man glömer bort!

Vill tipsa alla tjejer som är fixerade över att gå ner några kilon, och som känner att dem ständigt är sugna på något att äta, testa denna.

- Bio-T minskar aptiten, ökar förbränningen och motverkar jo-jo-effekten. Innehåller tistelolja och extrakt av grönt te. Tistelolja innehåller fettsyror, som hjälper till att minska kroppsfettet, medan man samtidigt upprätthåller muskelmassan. Studier har visat att långtidstillskott av konjugerad linolsyra kan reducera kroppsfettet med nästan 9 procent.

Grönt te extrakt (GTE) är ett extrakt från bladen av grönt te (Camellia sinensis). GTE minskar aptiten genom att framkalla en mättnadskänsla. Utöver detta stimulerar GTE oxidationsprocessen (förbränningen), även när du inte är fysiskt aktiv. Detta gör det möjligt att bränna extra kalorier så att säga ”på köpet”.
Fakta tagen av denna sajt.

Jag har bara prövat nu i tre dagar och merken en stor skilnad på min apptit. Jag äter mycket mindre frukost, men orkar hur mycket som helst på jobbet. Var inte ens hugrig vid lunch idag och det händer aldrig! Självklart åt ja ändå, det är viktigt att göra det! Men huvudsaken är att jag inte överdriver eller små äter. På kvällen när jag kommer hem från jobbet har jag en dum vana att alltid äta en maka. Men jag kände verken sug eller behov. Äter mer för att jag är tvungen än för att jag är hungrig skit ballt! höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0