Nej, nej och åter nej

Lägenhetsvisningen gick åt skogen. Den var inte alls bra, inte någonstans. Läget störde jag mig redan på med redan utanför störde vi oss på att fasadens "plattor" var snea och att färgen höll på att lossna. Inte bästa första intrycket om man säger så! Väl inne i lägenheten- det första vi märkte var att det inte var någon ljudisolering alls. Snälla man skulle ju höra varenda diskussion som granne. Listan kan göras lång taket var snet i sovrummet, listerna på dörrarna var sprukna och sönder, kranen på handfatet var löst. Det känns som miljonprojektet som dem gjorde här i rinkeby, hjulsta och tensta för hundra år sen. Snälla helt ärligt tror dem att bara för att man är ungdom att man tar vad som helst, jag blev verkligen störd. Det ända som var bra det var planeringen.. Så som ni förstår tacka vi nej på denna. Men i nästa vecka blir det möte på banken och förhoppingsvis hjälper han oss med planeringen till vår egna bostad.

Jag är verkligen super trött idag och sprungit fram och tillbaka mellan jobb och massa annat. Tänkte lägga mig och kolla på tv nu innan jag somnar. Fan vad jag vill ha helg och pengar! Blev så inspererad av H&M i dag så tänker dra dit på fredag morgon och shoppa lite!

Love Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0