Powerwalk

Jag klarade det, jag klev upp ur sängen i god tid i dag, så jag hann ta mig en powerwalk på 40 minuter och njuta av solen. Nu har jag ätit frukost och ska snart åka till jobbet. Fan vad jag avskyr att min vardag ser exakt lika dan ut! Jag måste hitta på något kul med mina vardagar. Kanske börja någon morgonkurs i spanska, eller gå på yoga, eller ja nått helt enkelt. Jag ska försöka hitta ett billigt och bra alternativ. Jag har ju faktikst ganska tur i oturen att börja tidigt på eftermiddagarna. Jag har igentligen all tid i världen att göra något nyttigt. Men sen så slutar jag ju så sent så man känner ingen ork. Men här ska vi tänka om, så länge det är sol och skönt så skadar det inte.

Men till en annan historia, tjejerna och jag planerar att ta en resa tillsammans, det var ju ganske länge sen vi åkte till grekland nu.. Två år sen? Att åka iväg med sina allra närmaste vänner, betyder jätte jätte mycket och jag hoppas veerkligen att jag kan följa med. Det är dock lite saker som står ivägen så just nu kan jag faktiskt inte ge något svar. Men det skulle ju vara dötråkigt och alla åkte och jag stanna kvar.. Vi får se. Det lutar åt Grekland, där var vi förra året med. Men jag hoppas verkligen vi åkter till en annan plats den här gången. haha...

Sist vi åkte tillsammans.. Då var inte älskade Kim med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0