Tredje gången gillt

Ni som känner mig vet att jag hade en blogg tidigare, två faktiskt den första var här på blogg.se och den nyare startade jag på blogger.com för jag kände att jag inte alls hade motivation att skriva i den gamla bloggen längre. Den blev helt utan personlighet och det kändes bara negativt när man logga in på den. Så jag ville börja om! När jag börja skriva på blogger.com höll jag mig motiverad jag skrev nästan varje dag, men problemet är att jag inte förstår hur man "leker" med sidan och det känns tråkigt. Så jag gör ett tredje försök tillbaka på blogg.se. Man brukar ju säga tredje gången gillt.




Jag i Chile (Pucon) 2010-
En underbar resa men samtidigt mycket händelserik på gott och ont...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0