This year is my year

2009 skulle bli ett bra år och det blev det också på många olika sätt. Jag har egentligen inget att klaga på jag har det bra och jag lever livet precis som jag vill. Men det här året känns livligare än någonsin och jag älskar det. Jag känner på mig att 2010 är mitt år! Jag har massor av idéer och många olika livsvägar som jag kan välja. Nu är frågan vilken väg det ska bli. Året började hur bra som helst, för det första var jag precis där jag ville befinna mig- Chile. Jag var tillsammans med Jaime min pojkvän och massor av vänner. Vi hade jätte kul. Redan då bestämde jag mig för att det här året är mitt år. Jag ska verkligen se till att ha kul. Förra året var lite som ett "jobb år", jag bara jobba för resan till Chile och hade inte alls tid för mycket annat. Men det här året ser lite annorlunda ut, självklart finns det mycket som det måste sparas till men jag har lovat mig själv att tillbringa så mycket av min tid som möjlig med vänner och nöjen. Och så har det blivit.

De första två månaderna så var vi i Chile men hela mars och april har varit fylld med äventyr. Jag hoppas kunna dela med mig av mycket mer, det här är bara början.

Nyår


Valdivia




Pucon




April och Stockholm








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0