April 24, 2010

Född: 7 Sep.
Jag kommer från: Sverige, Turkiet, Polen och Kosovo-alban.
Kallas för: Carro, skrutt, Amore, mandarin, och Carro. Haha inga roliga alls.
Utbildning: Gymnasie utbildning..
Jag är: En pålitlig och glad person som älskar att ha kul!
Jag har: Snart inga pengar kvar.
Jag samlar på: för mycket skit 
Min värsta ovana är: Att jag spenderar allt för mycket tid åt att tänka på vad andra tycker. 
Min bästa ovana är: Shopping!
Kroppsdel jag har mest nytta av: Hela mitt ansikte, jag är en social person som är kul att se på. Hahaha.
Kändis jag skulle vilja vara: Carolina Gynning- love!
Jag ångrar att jag inte: Gjorde mina bröst när jag bodde hemma..
Min bästa raggningsfras: Stick. Haha, jag raggar inte.
Drömjobb: Just nu, inköpare och ansvarig för någon stor modekedja. Framtid, barnmorska. 

Favoritdrink: Cosmopolitan
Favoritfilm: The Notebook
klädesplagg: Jeans och en snygga tunikor
Favorit musik: Oh jag vet inte allt utom hård rock??
Favorit dag: Lördag.
Favorit bok: Jag älskar fortfarande twilight...
Favorit lukt: Min nya doft gucci by flora, eller kanske Jaime när jag vaknar brevid honom.

Det här skulle jag inte ens göra om jag fick en miljon: Ha sex framför mamma.
Om jag fick 10 mille: Ordna med lägenhet, åka till Chile och hjälpa folk där borta, göra min bröstoperation, fixa en PT och leka diva med massor av nya kläder och väskor.

Jag förlorade oskulden när jag var: För ung.
Min största hemlighet: Det säger jag inte.
När ingen ser mig: Så beter jag mig okvinligt.
Nära döden upplevelse: jordbävning i Chile.
Jag sover: För lite ibland
Jag har kysst: Ett par stycken men inte för många.
Jag har legat med: Mina tidigare pojkvänner i "äldre" ålder.
Antal pojkvänner: 3 st.

Mitt bästa partytrick: För mycket alkohol.
Bästa tekniska uppfinningen: Kommer inte på någon.
Konstigaste platsen jag har haft sex: I porten utan för dören.

Undergiven eller dominant: Båda!
Min ultimata sexuella fantasi: Med en kvinna som är vacker.
Har jag någonsin använt sexleksaker: Ja, haha..
Vilka: Olika saker. haha.
Antal One Night Stands: Inga.
Jag har betalat för sex: Nej,ussh.
I vår umgängeskrets har jag haft sex med: Ingen..
Könssjukdom: Nej.
Jag ha varit otrogen:
När jag var liten.
Mot vem: Haha. det är förbi för länge sen.
Min konstigaste sexuella upplevelse: Haha vill inte ta upp det här.

Tog denna lista från Janice, för jag känner mig så rastlös och trött, tänkte just som henne. Sno den om ni vill. Jag vet ju inte vilka ni är! Love Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0