Bla bla bla...

Det blev ett mycket felstavat blogginlägg sist jag skrev såg jag, jag mår iaf mycket bättre nu än då. Såklart att det går i vågor men iaf jag mår rätt bra idag! Jag har inget roligt att skriva egentligen för jag har ju bara jobbat och shoppat massor från HM. Jag borde börja lägga ut lite plagg som jag handlat så att jag kan visa er...

Idag är jag ledig, vilket inte var meningen egentligen, igår så gick jag hem från jobbet på grund av kraftig huvudvärk och max en timmes sömn. Detta handlade dock inte om alkohål... Hur osmhelstjag sjukskrev mig den dagen och åkte hem. Då skulle jag tydligen ringt vid 17 för o säga om jag skulle jobba idag? Det hade jag ingen anning om att jag skulle. Hade fölrstått det om jag hade diare eller nått skit som stannar lvar i dagar. Men huvudvärk går ju över.. Hm så här försvann typ 1500kr på en helg.. Vilket innebär att jag ska boka in så mycket dubbelpass att jag dör den här veckan som kommer haha..

Juste GRATTIS till mig jag fick deltidsvikariat framöver på HM. Så nu blir jag en lager tjej ¨på deltid och så ska jag jobba extra i butiken. Det kommer bli nice!!

Nu ska jag avsluta min konversation med min pappa och bröja städa rummet sen tänkte jag åka hem till Vivi och laga middag till min man..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0