...

Gud vaaa ja e´ trött!! Har jobbat med bygget hela dagen på H&M det kommer bli jätte fint på kosmetiken..
I morgon börjar jag kl 7.00 och vet inte hur länge jag blir kvar, men detblir säkert övertid då med, det finns så mycket att göra. I dag efter jobbet så orkade jag iaf ta mig hem till Vivi och träffa henne och barnen igen. Detvar längesen eftersom dem nyss varit i Spanien så det var jätte trevligt verkligen. Vi åt middag och till efterätt blev det Vivis goda äppelpaj. Nu har jag badad och pratat med Hedvig i telefon, jag älskar och prata med henne det känns lite som om vi är tillbaka på gamla spår då.

Jag känner mig jätte glad och nöjd med mig lediga dag i går, jag och Nicoel hann med massor av kul, vi var hos Fadi och åt mat, han har även börjat med Sushi. Lovar att lägga upp bilder i morgon! Efter det så åkte vi till Kista där vi drömshopade lite och jag prövade även en massa jeans, blev glatt överraskad när jag kom in stl 26 igen, vilket jag inte kunnat på två år iaf. Vi passade på att ta ett glas rosé och njuta av solen eftersom att regnet kom idag. Haha.. Och senare blev det bio med Fadi. Vi såg Inception. Se den!

Nu ska jag invänta min pojkvän och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0