Förkyld...

I dag börjar jag jobba kl 18 vilket är helt perfekt då jag gått o blivit förkylld. Det var riktigt skönt att bara få sova ut och inte tänka på att stressa i väg till arbetet. Hedvig ringde och väkte mig kl 13 och det passade väl ganska bra då jag sovit 12 timmar! Nu har jag tvättat en maskin kläder, duschat och lagat middag till kvällen då alla kommer hem. Fanns inget annat än kyckling i frysen. Ångest vi har inte åkt och handlat och pengarna bara flyger iväg. Men vi kan ju leva på kyckling o bönor för alltid.. eh nej! Hur somhelst, blevd et kycklingsnitsel med ris. utan SÅS.. Det fanns ingen sås.. Men iaf det är säkert gott.

Nu känner jag för att gå och sminka mig, sen ska jag chilla framför tvn tills det är dags att gå och jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0