Godmorgon!

Japp jag vaknade för ca en timme sen och det känns underbart! Har tagit en dusch och tränat lite mage och rygg, samt ätit frukost nu är det bara att fixa sig inför jobbet. Börjar kl 15 i dag, jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar dem här tiderna eller inte.. Jag menar att visst är det skönt med sovmorgon. Men det är så himla skönt att vara ledig efter 15 också. Hur som helst jag behövde vila. I morgon är jag ledig hela dagen så då har jag all tid i världen för att vila och ta hand om mig själv. Tänkte att jag denna vecka skulle börja med träningen igen, och även tänka lite på vad jag äter.. Vilket är mycket svårare än jag trodde. Jag sa till Jaime när hans föräldrar åkte till Spanien, "yes nu har vi verkligen chans att gå ner i vikt och äta nyttigt". Men vad har jag då lagat för mat? Massor av ris och pasta. Vilket jag borde sluta med helt, nu när jag vill komma i form. Känner att kroppen blivit lite slapp och jag skulle verkligen behöva en PT som hjälper mig med vissa områden. KIM?


I dag blir dte mer pasta till middag, lady och Lufsen mat, köttbullar med tomatsås och spagetti. Sista spagettin på länge!! haha ..

Nu ska jag fixa mig inför jobbet!


Kommentarer
Postat av: kim

I´m here for you baby :)

2010-08-17 @ 15:35:22
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0