Jag kan inte dricka vin...

Jag hade en helt underbar kväll ute på gamla stan igår kväll, tillsammans med Jovi, Juan och Rodde. Vi hängde på ute serveringen vid Flyt och sedan drog vi vidare till tempel bar. Det råde det utomlands känsla hela kvällen först ute serveringen och sen Tempel bar där vi blev distraherade av ett gäng sydamerikaner som spelade trummor och lekte med elden.. Det var jätte fint, jag hoppas att Jojo vill skicka över bilderna snart eller lägger upp den på hennes blogg. På Tempel bar kom även några av Roddes kompisar förbi och för oss, för mig Jojo och Juan slutade kvällen där. Jag var helt slut. Nu har jag sovit ut och har även kommit på att jag inte kan dricka iaf inte vin.. I går drack jag tre glas vin på kanske tre timmar!! Jag spydde på vägen hem. Jag är 20 år. Det är fan inte OK. Sist jag gjorde det trodde jag att jag hade en rimlig anledning. Men nu igår. Nej, jag kan helt enkelt bara skylla mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0