Jag måste skaffa mig ett liv!

Guud vad veckorna går fort när man jobbar, blev lite deprimerad när en kollega till mig fråga vad jag gör som hobby. Mitt svar blev " typ inget, jag jobbar ju". SÅ ska inte en 20 åring svara det är helt fel. Jag har verkligen jobbat ihjäl mig och inte haft tid för mycket annat. Men nu måste jag skärpa mig, hur mycket pengar jag än tjänar kommer jag inte att bli lyckligare. Vist jag kanske kommer få mina silikonbröst lite snabbare men jag får väl vänta.. Jag har inte varit ute på år och dar, vist ute och tagit ett glas vin men inte ute o festat. Jag har inte hängt med Jaime mer än att somnat bredvid honom varje gång vi ska kolla på film.. Det är sjukt, men detta är min sista vikariat vecka i butiken sen hoppar jag över till lagret och jobbar bara fem dagar i veckan deltid. Så klart att jag kommer boka upp pass i alla fall men jag ska komma ihåg att jag har ett liv också. I dag börjar jag inte förens vid 16 så jag har passat på att städa lite innan svär föräldrarna kommer hem och så har jag lagat fiskgratäng!
Snart ska jag iväg till Kista och köpa mig ett par jeans innan jag börjar jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0