Jobb, shopping och misslyckad lasange

Igår shoppade jag som en tok, kom hem med 18 artiklar på kvittot från H&M, dock var inte allt till mig. Lite gick ju till min kära pojkvän och även till lillasyster som ska få en lite present av mig snart... Tänkte vara en duktig bloggare och fota allt igår men Jaime hade vist snott med sig kameran på dags kryssningen så det gick då inte. Men jag lovar att återkomma med bilder. Snarast.

Nu väntar jag bara på att Jaime kommer hem o tar hand om mig, jag har haft en tuff dag på jobbet 10 timmars slit och även en del negativ feedback på det (inte för dagen alltså utan feedback bara). Jag har en del att smälta kan man säga. Och jag har nu fått det klart o tydligt att en person på mitt jobb inte tycker om mig för fem öre. Synd bara att det är andra som gör det ;)
I morgon blir det en vanlig arbetsdag, och på lördag en mycket kort. Sen på måndag börjar mitt vikariat nere på lagret, känns både spännande och tråkigt. Jag kan ju butiken så bra nu och älskar att jobba med kunderna. Men med så mycket dubbelpass och helgjobb som möjligt missar jag nog inte så mycket!

Föresten, glöm aldig ostsåsen högst upp på din lasange, det gjorde jag idag. Hoppas den smakar godare en vad den ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0