Lasange, kladdkaka och Nicole

Kan det bli bättre? Nicole och jag hade inte sätts på evigheter så det var faktiskt dags nu.. Vi sågs en snabbis i Kista förra veckan men då jobbade hon och innan det så hade vi inte träffats på över en månad. Inte för att vi inte velat utan för att vi bara inte haft tid. Nicole har ju åkt utomlands och levt livet och jag har ju fortsatt med mitt liv. Men i dag bjöd jag iaf över Nicole på middag- lasange blev det. Vi kollade på film- "The girl next door", har sätt den förrut men det är ju helt Okej tycker jag! Jaime kom också hem och höll oss sällskap efter jobbet och vi bakade kladdkaka. Tänkte att det är bara och satsa hårt så att Nicole komme röver fler gånger! Haha..

Det har varit en bra dag helt enkelt, skönt att sluta tidigt så att man hinner att göra lite annat också. I morgon jobbar jag samma tider 08.30-15.00, tänkte ta en sväng till world class och träna body pump, det är dags att sätta igång nu.. Men när jag envisat och letat rätt på mina träningsskor och packat väskan kom jag på att gymkortet bara gäller till kl 16 på vardagar i andra gym fförutom odenplan.. Och dit orkar jag inte åka.. Så där sprak mig plan för i morgon.. Jag kanske tar en runt i skogen i stället.. Vi får se. Nu ska jag sluta skriva och fixa mig för natten!

Nicoles student,

Carro.

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

Mmmmmmh det var sååå gott! <3

2010-08-17 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0