I´m a working lady..

Fan vilken dålig bloggerska jag är. Jag pratade nyss med min mamma som också gett sig in i bloggvärlden, och förklarade att det inte alls är så lätt att blogga. För man eller jag startade iaf en blogg för att kunna skriva av mig och för att kunna skriva om roliga saker som händer i vardagen. Men det är inte lätt att skriva av sog i en blogg, inte när man är ololig att man skriver för personligt.. Det är nog därför jag slutat med det lite grann... Sen så har jag inte så mycket kul att skriva. Jag jobbar för den mesta, nästan hela tiden faktikst och folk i min omgivning börjar tröttna och tycker att jag jobbar sönder min stackars kropp. Jag känner samma. Nu ska jag iaf säga upp mig från Nordic och konsentera mig på en arbetsplats, vilket känns jätte bra! Men även om jag jobbar alldeles för mycket så tycker jag att jag hunnit med ganska mycket den här veckan. Jag har hunnit bli sjukt förkyld, träffat Kim och Mathilda på en fika , stött på Nicole en snabbis, haft en del rökpaouser med Jojo, ätit middag med Jaime, och så har jag blivit relativt frisk också. Jag är inte ledig förens på Onsdag nästa vecka men det känns som om det går fort nu. Efter nästa vecka är det bara en vecka kvar sen så börjar tjänsten på lagret och jag kommer nog kunna jobba hälften där och hälften i butik, hoppas!

Händer det något annat i mitt liv som inte handlar om jobb, funderar jag på? Jo jag planerar en resa, en resa till något varmt land i vinter. Kan tänka mig att åka den 28/12 och fira nyår på en vacker strand i Egypten eller Maroco. Jag har smittat av min önskan på massor av vänner så förhoppningsvis kan/vill någon följa med iallafall. Tänk vad skön, sitta på en strand med fina nyårskläder och skåla med god champange när fyverkerierna färgar himelen.. I love it.


Bilder från Öland.. I miss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0