Bla bla bla.



Vilket väder vilken sommar. Äntligen har jag lyckats få lite sommarkänslor, har jobbat rätt mycket så har inte hunnit vara ute i solen, bara en dag. I går var det ju super värme och jag jobba från 8-21.. Kul.
I dag börjar jag dock 15 och slutar vid 21.30 men har en del ärenden jag måste göra via telefonen och datorn så det blir ingen sol för mig iaf. Men vem vi skolka med mig i morgon?? Jag börjar närmligen kl 17 och vill soooola innan. Helgen är jag jobbfri som det ser ut nu men om jag blir tillfrågad så tar jag säkert ett pass på kvällen.

Aja nog om jobb, jag jobbar ju typ bara. Men efter jobbet försöker jag hitta på grejer iaf. Så i går när jag slytade träffa jag upp Jaime och Rodde så åkte v hem till Rågsved. Vi firade Juan som fyllde 29år. Och hade en liten grillfest som vanligt. Han blev överraskad att vi dök upp och jätte glad över Jojos pressent som var en dator! Sen var det så klar Chile-Brasilien matchen och jag tyckte Chile spela super bra, men Brasilien är bättre så är det bara. Gaaaah jag vill bara vara ledig och njyta av sommarvärmen med mina vänner. Nästa vecka jobbar vi om varandra helt. Men veckan efter är jag jobbfri efter 17 de flesta dagarna! Då vill jag till grönan och göra massa galna saker!!

Midsommar latino, en tradition sen många år tillbaka
  



Översta bilden och dessa två under är från i söndags då vi var i Fredhäll och bada.







Kommentarer
Postat av: kim

Haha. så jävla snygg man är :)

2010-06-30 @ 14:23:28
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0