...

Tankarna är på olika platser just nu, glad och överlycklig över vår lägenhet.Trött och besviken på andra saker som kommer upp på vägen. Att köpa lägenhet är ett otroligt stort steg i livet och jag kan faktiskt inte se mig göra det steget med någon annan än Jaime. Han och jag. Vi två har haft våra motgångar, vi har veeeerkligen velat strypa varandra och de kommer vi självklart att fortsätta vilja då och då annars också. Men jag känner mig bra med honom. Han lyfter fram bra sidor hos mig och jag få känna mig så fri som jag vill!

Men nu är det andra saker som spökar i mitt huvud jag ska nog återgå till mitt kafe sen ska jag jobba 8 till 21.30!!


Kommentarer
Postat av: kim

love you to darling :)

2010-06-24 @ 23:45:20
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0