Glad men mycket trött..

Det är sommar nu och mycket annat tar sin lilla tid, men så vad haf jag hunnit med då? Jo jag har hängt på lite uteserveringar efter jobbet med kolegorna, jag har även fått hem min underbara klänning från ellos som var finare i verkligheten till och med. Men bäst av allt- i dag hade jag min första utbildningsdag på H&M.

Jag sov inte en blund i natt på grund av massor med tankar inför dagen bland annat. Jag började rätt tidigt vid halv nio var jag där och möttes upp av min handledare som överraskande nog var Dusita. En gammal vän, från grunden till min gudmor.. Jag kunde inte bett om en bättre handledare än henne. Och eftersom vi redan kände varandra känndes det som en del av presentationsångesten släppte. Hon kunde ju också agera lite mer och vara "hårdare" vilket är bra för min del. Fick lära mig kassan, stå på golvet och även i provhytten. Det är mycket att ta in på samma gång, speciellt när man aldirg arbetat i butik tidigare. Men jag är relativt nöjd med min instats och vet vad jag måste arbeta med. Det stora oromomentet för mig just nu är kassan. Jag har aldrig stått i en kassa förrut så det är helt nytt!! Jag hoppas bara att det kommer in mer pass på shemat som är i Kista, det känns som ganska säkert att börja där och när jag känner mig säkrare gå vidare mot ny personal och nya butiker. Vi får se vill jobba mycket innom HM eftersom att jag tagit ledigt två veckor från Nordic endast för det.. Menjust nu ser dte inte ut som det blir så mycket jobb. Hoppas hoppas.. Shoppade för första gången med min personalrabbat det blev en bigpåse med jeans till Jaime, tunikor och jens shorts till mig. Jag sprillar av lycka!

I morgon jobbar jag på Nordic igen och på fredag är det H&M! Hoppas på lite jobb i helgen också. Nu ska jag vila lite för jag är så himla trött nu. Och jag har fortfarande inte laddat betterierna till mina kameror men jag ska fota all fin shopping snart=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0