Glad midsommar!

Nu var det alltså midsommar, det känns för mig som om sommaren inte ens har kommit. Jag vet inte vad det är med mig men jag har veerkligen inga sommar känslor alls.. Hoppas att dem kommer snart iaf. Om inte annat så borde ju dem dyka upp när jag och Jaime flyger till Rom om två veckor. Jag bokade en resa till oss i samband med våran tre årsdag. Det kommer bli super mysigt det är jag säker på. Men innan vi åkerså måste jag ta tag i ett och annat beskymmer i mitt liv. Det är jobbiga beslut som kommer att fattas men så får det bli. Jag kommer lägga en mur mellan mitt sanna jag och mig. Inget får synnas jag ska må strålande. Jag har inte tid för tårar eller ångest. Folk får tycka som dem vill, jag vet att det är mitt eget fel men jag har inget val känns det som. Det kommer komma tillfellen då saker och ting passar bättre!

Nu ska jag försöka njuta av denna härliga midsommar så gott som det går. Ska snart möta upp Jaime i Kista och dra i väg till någon park för grill och mys.

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0