Här är lite bilder från inlägget jag skrev senast!


Här är tre av hundra bilder från Nicoles student.
  

Och äntligen kom Jojo och Juan hem igen! Här är lite bilder från våran grillfest hemma i Rågsved!
  

Dagen efter blev det fotboll och basket i det fina vädret innan det börja regna. Grillen åkte fram iaf =)



Sen var det dags för Chiles första VM match sen 12 år tillbaka. Självklart var vi samlade, det blev grill och massor av öl och självklart var Chiletröjorna på!

  

Så dära!

Juste jag har köpt en sony ericsson xperia x10 jag fattar inte ett skit av den telefonen. Dessutom ska jag och Jaime åka till rom i 4 dagar. Jag tror jag har fått ett fnatt eller något. Jag äter upp mina pengar just nu..

Love Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0