Sommar

Godmorgon på er. Hade ni en bra midsommar? Det hade jag iaf, den blev inte riktigs om jag tänkt från början men det kändes som om jag gjorde exakt det som jag behövde göra- mysa med Jaime och bara ta det lungt. Vi grillade här hemma på balkongen sen så kom Issak förbi och höll oss sällskap.. Vid halv 8 stressade vi oss i väg till rågsved där vi skulle kolla på Chile- Spanien matchen. Sov över där och i går kom vi hem. Senare på kvällen efter djupa och långa diskussioner kom Jaimes systerförbi och drog med oss till midsommar latino. Det var jätte mysigt. Känner att jag vaknat på rätt sida i dag förutom att jag inte alls har lust att bli fotad. Orka ta FIN FINA bilder med Kim och känna att man inte kommer vilja titta på dem pågrund av situationen jag är är i nu..

Nu ska jag diska sen ut i solen med tjejerna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0