Vuxenpoäng...

Gud! Vilken händelserik morgon. Känner mig väldigt vuxen just nu, har samlat en hel del "vuxenpoäng". Har pratat med faket om löner och fakförbund, har ring nordeaoch diskuterat lånelöfte och även bokat in ett telefon möte i morgon kl 10. Håll tummarna för oss! Jag har också ring till Ikanobostad ang lägenheten vi är intresserade av och ska boka träff med mäklaren i morgon. Sen bokade jag en resa med trevelink i gårkväll som på någotsätt blev avbokad så ringde och bråkade med dem och bokade en ny men en dag mindre. Och nu så ska jag till Kista innan jobbet ocg bråka med tele2 eftersom inget av mina simkort verkar fungera. Sen så blir det jobb till kl halv tio. Ses i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0