14/5-10

Yes så nu var det fredag igen. Men ärligt hur tråkigt är det inte att vara ledig mitt i veckan och sen behöva jobba på fredagen? Det borde vara som i skolan att man är ledig i dag med. Hur som helst igår efter min mysiga joggingrunda, åkte jag hem till Nicole där vi lagade god middag och sega farmför tvn hela dagen/kvällen. Sent på kvällen åkte jag hem och blev strax där efter upphämtad av en taxi som tog mig till pappa Fadi. Vi satt och prata om saker i timmar och hade jätte mysigt. Har verkligen saknat honom! Sen börja gubben somna så jag tog en taxi hem igen. Ingen märkvärdig dag iaf. Haha. Hedvig och Akil flyttade ju igår, så grattis till dem. I dag ska vi dit och hälsa på. Men först blir det massor av jobb!

Juste angående mitt senaste inlägg, jag har fårr jobb på H&M, var på intervju där och nu så vill dem att jag kommer tillbaka och börjar jobba med dem. Först som vikare under sommaren men man vet ju aldrig, det kanske blir förlängt=) Kommer iaf att fortsätta på Swedish ett tag till och hjälpa dem så mycket jag kan, det ger ju mig bara extra pengar ifikan. Dessutom så tycker jag om dem som jobbar där så man vill ju inte lämna någon i skiten.

Nu måste jag dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0