4/5 2010

Jag hade en jätte mysig joggingtur med mig själv i dag, känner mig jätte duktig som tar mig upp på morgonen. Nu ska det brännas fett! Jag känner mig verkligen inte nöjd just nu och måste komma i form. Sommaren är ju snart här.. Vad som väntar i sommar är fortfarande oklart, en vecka husvagnsemetser med mamma och syster blir det iaf, sen en weekens till rom med Jaime på vår tre år dag hoppas jag, kanske en resa med tjejerna men det är nog det som är tveksammast just nu. Hur osm helst så känns det som om det kommer bli en underbar sommar!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag gå och jobba, hoppas verkligen att den här dagen inte känns lika seg.. I går ville jag nämnligen döö av trötthet. Men så är det väl när det är måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0