Diet på G...

Halloj! Här sitter jag och äter världens godaste frukostmacka med ägg på. Lyxade till det extra idag eftersom att i morgon börjar en hård vecka med bara diet shakes. Camilla skulle dra i gång och hård banta så jag tänkte varför inte, har aldrig prövat något sånt där förrut så jag hänger med henne en vecka och ser hur min kropp reagerar.
Jag ska alltså byta ut Lunch och middag samt mellanmål med en "soppa" som innehåller 100 kalorier. Frukost ska jag äta som vanligt fast ska skippa bröd helt. Och under helgen när det bjuds på god middag, så tar jag en soppa på morgonen och äter normal middag. En riktig måltid ska det bli iaf annars kan man svimma och blir jätte dålig. Sen om jag blir hungrig får jag äta vattenmelon och gurka. Haha vi får se hur det här går. Jag blir glad om jag tappar ett kilo. Så i dag blir det världens godaste thai lunch på jobbet så att vi slipper vara sugna på det mer innan vi kör i gång!


Nu är det slut på sånt här för en eller två veckor. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0