Jag älskar mitt liv

I dag är en sån där dag, då jag verkligen känner att jag älskar mitt liv. Fan vilka vänner jag har, vilken pojkvän och omgivning. Jag är nöjd just nu. Kanske har det med att helgen var super bra att göra, jag tror det. Haha. I fredags efter jobbert mötte jag upp Mathilda och Hedvig i Hornstull för att gå och äta lite valborgsmiddag. Det blev en tappas resaurang som vi hade hört skulle vara mins lika bra som den jag var på dagen innan. Men nej, det var en stor besvikelse. Hur som helst efter maten och en kana Sangria så gick vi till Snaps för ännu ett par drinkar. Mathilda var tungen och gå och jobba så att jag och Hedvig fortsatte kvällen själva. Först på Snaps sen på Ojojoj. Där även kvällen avslutades. Vi rullade nästan hem efter alla shotar och campange vi blev bjudna på. Men kvällen sluta perfekt- deckad i Hedvogs säng.

I går var det fina Nicoles dag, hon hade sin studentskiva och självklart så var vi där! Det var på skyddsrummet i Mariatorget, hade aldrig vart där förrut men jag gillade verkligen lokalen. Det var utklädnad som tema. Och det var kul att se vad folk klätt ut sig till, någon var taliban, en annan vad mexicanare, någon annan i handduk. Haha. Vi klädde dock inte ut oss. Jag hade iaf jätte trevligt, och det tackar jag mina tjejer för.


Nicole klassens make up


Kim,jag och Hedvig


Mi amore


Nicole är pimp =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0