Lördag

Ingen inspiration alls att skriva. Har så mycket jag skulle vilja dela med mig av, men jag vet inte vart jag ska börja. I natt kom jag hem från Hedvig tidigt på morgonen, fåglarna hade vaknat och tvittrade glatt. Låg och tänkte en bra stund innan jag somna. Tänkte på allt som livet är, livet betyder så mycket saker för olika individer. Det är svårt att förklara. Men jag är iaf jätte tacksam för det liv som jag lever i just nu. Jag är fortfarande väldigt ung men jag tycker själv att jag upplevt massor av fantastiska saker. Jag vill ha mer, jag älskar livet. Det har så mycket överraskningar och ibland också motgångar och mardrömar. I Chile tillexempel, det var verkligen en nära döden upplevelse. Kanske var det då som jag insåg hur lycklig jag faktiskt är. Håller på att läsa gynnings andra bok, hon skriver mycket om livet. Jag inspireras av henne.


Nu ska ta en dusch nu sen bege mig till Kista. Kanske hittar jag nått och skriva om då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0