Lördag

Några dagar sen, sedan jag skrev. Men jag har verkligen haft fullt upp med jobb och olika möten, som jag tberättar mera om en annan dag. I går var jag jätte trött, var till och med tvungen att gå in på toan på jobbet bara för att blunda i fem minuter. Så efter jobbet ,tog jag en runda i Åhléns och köpte med mig filmen Avatar, det serverades tacos när jag kom hem. Och huset var fullt att syskonbarn till Jaime. Med andra ord, blev det inte en lugn fredag utan det blev faktiskt ganska livat ändå. Men mysig hade vi. Sent på kvällen satte vi äntligen på filmen som jag längtat så mycket efter. Och den var mycket bra tycker jag. Även fast jag somna dem sista 30 minuterna.. Men det var bara för att jag var så himla trött.. Haha tur att jag köpte den iaf sätter på den i kväll igen kanske.

Snart ska jag möta upp Nicole sen ska vi hem till Mathilda som flyttar idag. Vi ska hjälpa henne med flytten och äta god middag tillsammans! Jag är dödstrött idag med så jag tror jag åker hem efter det. Och så är jag fattig också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0