Ny vecka nya tag!

Hej! Fan vad helgen bara flyger iväg det är inte alls kul att vakna på måndagsmorgonen. Kanske är det just därför som jag aldrig tar mig i kragen och går upp vid halv tio när klockan ringer för en powerwalk? Nej, jag hatar verkligen måndagar! Snart ska jag bege mig till jobbet och jag hatar att tänka att det är hela fem dagar kvar innan det är helg igen.. Men vänta den här veckan går ju fortare. Det är röd dag på torsdag! Äntligen nått positivt med den här veckan. Haha.

Helgen har för första gången på läänge varit ganska lugn. Två av mina bästa tjejkompisar har fått egna lägenheter. Mathilda flyttade ju i lördags och Hedvig och Akil troligen nästa helg. Fan vad stora vi börjar bli det är helt sjukt. Mycket händer det här året. Kim flyttar till halmstad i ett och ett halvt år för att plugga. Hedvog och Akil flyttar ihop på riktigt. Nicole tar studenten. Mathilda flyttar, jag och Jaime lever våt liv och spar pengar till bostadsrätt. Ja det är fan mycket pågångl. Jag längtar med pirr i magen för att se vad som kommer här näst!

Nu måste jag dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0