Ny vecka...

Min ka,mera är slut på batteri det är därför jag just nu får leva med en blogg utan foton. Men snart så ska jag ta tag i den och då kommer en massa härliga bilderfrån vardagen upp igen. Så vad är planerna den här veckan då?
Jag hade hoppats på att jag skulle utbildas på H&M den här veckan men det ser ut som om det blir nästa vecka i stället. Eftersom det är så mycket stress under löning. Det gör egentligen inte så mycket men jag hade gärna velat börja nu nu nu. Jag känner mig så galet hajpad och nervör inför att jobba i deras butikskedja. Men det kommer bli kul det är jag säker på..
Hur som helst det är löning den här veckan, det innebär att nya saker ska inhandlas. Min lön blir dock inte lika härlig som förra månaden, så jag måste vara lite försiktig. Men något jag verkligen behöver är nya vår/sommar skor, har sätt två par jätte fina på scorett. Vill även ha ett par byxor från H&M (Nicoles fel), lite nya toppar och bikinis. Jag ska försöka vänta med att handla på H&M så att jag gör det när jag jobbar i stället då får jag ju rabbat.:D I dag är jag och Jaime bjudna på en längenhetsvisning men jag struntar i den, jag tänker inte gå, vi vill ju köpa lägenhet så vad är grejen med att hyra undertiden, vi kommer inte kunna spara lika mycket då. Aja det här inlägget blev bara massa babel. Nu måste jag gå.

Love Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0