Sommar

Fan vad dålig jag är på att lägga tid på bloggen, men det är så mycket annat kul som händer just nu. Bland annat har jag varit i linköping för att hjälpa till som säljledare, jag väntar på att byta jobb till H&M och jag tror dem ringer mig i dag ang vilka dagar jag ska utbildas i butik! Kommer bli jätte bra tror jag. Ska inte avsluta mitt nuvarande jobb helt utan jobba på båda ställerna ett tag. Vi får se hru det går. UJtöver jobb har jag inte gjort så mycket. Jobbat och träffat lite vänner efter jobbet någon dag bara. I dag ska vi träffas alla tjejer hemma hos Hedvigs föräldrar (som är bortresta). Vi tänkte grilla och fira att somaren är här.


Nu måste jag skynda mig till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0