Tisdag

Godmorgon! Känner mig helt utvilad i dag, igår ville jag bara döö. Mina ben kändes som spagetti och mitt huvud vill inte stå rakt. Jag var så jävla trött efter introduktionen på H&M det var jätte intressant och jag blev hur hajpad som helst för att börja jobba, men det som hjorde mig trött var att jag var tvungen att gå till mig nuvarande jobb och jobba till nio.. Jag var död när jag kom hem. Så jag och Jaime tapa upp ett bad och bara njöt i någon timme innan vi somnade djupt i varandras armar. NAAAW. Nej men hur som, jag är mycket bättre idag, ska snart röra mig till jobbet och efter det blir dte hem till Nicole!

Juste.. Har ni någongång varit skengravida?? Alltså jag har läst att när man slutar med p-medel kan kroppen tro det. Jag har fått världens mest obehagliga verk i bröstvårtorna och så kommer det vit hård vätska.. Jag mår illa i bland och känner mig almänt konstig. MEN jag vet att jag INTE är gravid det går inte. För jag har inte slarvat. Så jag tror verkligen att min kropp inbillar sig det. Jag är skengravid alltså.. Jag undrar om det går bort om jag köper att gravtest och bara visar för mitt undermedvetna att de har fel? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0