Underbar...

Helgen har varit helt underbar, i fredags efter jobbet så åkte jag till söder för att möta upp Kim, Mathilda och Hedvig. Vi gick och åt middag på en jätte mysig resturang. Det var hur gott som helst, jag som inte hade ätit middag på tre dagar var nog lyckligast av alla. Haha. Det var nog första gången i min historia som jag inte åt upp en sån god köttbitt som denna. Med andra ord det verkar som om dieten fungerar- min magsäck blir mindre! Efter maten sa vi hej då till Mathilda som skulle jobba. Och vi gick på bio. Sex and the city 2, den var exakt så som jag hade hört- em film utan någon speciell handling, första filmen hade en spänande och speciel röd tråd hela tiden, men denna deremot den bara flöt på utan något specielt. Dålig kan jag nog inte kalla den, men häldelselös och onödig. Men trots att filmen inte var den bästa så hade jag en jätte trevlig kväll.

I går så hade jag och Jaime sovmorgon tillsammans som vi inte haft på flera veckor, så skönt att få vakna tillsammans och bara gosa! Efter en långnatt sömn tog vi oss till barkarby outlet, jag ville leta kuddar, han ville ha jeans. Vi hitta verken kuddar eller jeans men det blev  ett tagentborg och mus till vår laptop, en hårfön till mig och en god middag på levinskys i Kista innan vi tog oss hem. Hemma blev det gudfadern och massor av små tappas. Vi hade en heldag med varandra och det hade jag verkligen längtat efter! Nu är jag nöjd och belåten och ska snart ta mig till Kista för att lämna tillbaka skorna jag handla på Scorett här om dagen, hitta ett par andra på dinsko.. Och kanske hitta någon blomma till Svärmor, det är ju morsdag i dag:)


Min kamera är fortfarande död...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0