YES!!

Jag vaknade med en dålig känsla i magen idag. Var hundra procent säker på att beskedet skulle vara dåligt. Jag undvek datorn hela morgonen. Gick ut och sprang istället, tog en dusch och sen gjorde jag frukost. Var tvungen att kolla, man kan inte springa ifrån verkligheten. Och där stod det, jag hade fått ett positivt svar! Det låter knäppt för att jag inte skriver vad svaret handlar om, men det kan jag inte just nu. Först måste jag få säga det personligen till dem som de rör. Ni som känner mig vet nog redan vad det var för svar jag väntade på den här veckan.

Grattis till mig! Jag känner mig helt fri, fri som en fågel. Lycklig som en barbie Haha. Och nu mina vänner ska jag till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0