Det bästa som har hänt mig. (Nästan)

I veckan så var jag på konsultation för min efterlängtade bröstförstoring, (jaime var med mig). Jag träffade världens mysigaste kvinna som jobbar både med bröstförstoring för att förbättra men även med cancersjuka som förlorat sina bröst. Hon heter Åsa Edsander Nord och jobbar på Nackakliniken. Så fort jag gick in i rummet så kändes allt perfekt. Jag kände mig trygg i hennes händer. Och allt hon sa höll jag med om. Vi prövade ut implantaten och valde storlek. Eftersom jag inte vill ha allt för stora utan mera fylla ut och kunna klämma på dem hahaha. Så valde jag mellan storleken som vi valde ut high profile 310 cc. jag hittade en annan storlek som hette 335 men den hade utgåt från märket PIP och används inte längre. Jag tycker fortfarande att den hade varit perfekt.. Men hur som haver så valde vi storlek. Det var hur kul som helst jag blev nästan skraj när jag prövade implantaten i sportbhn, fy fan vilken skillnad! Jag kan inte sluta le! Det är helt underbart att ha tagit sig i kragen och bokat tid! 27 januari 2011 så har jag stora bröst. Haha sjuk eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0