God natt

I dag har jag strosat runt på stortorget tillsammans med Kim, där vi besökte årets första julmarknad för vår del i alla fall.  Det blev en massa smakprover på både honung i olika smaker, salami, sill och ost. Jätte mysigt och mycket gott! Ska nog ta mig tillbaka dit, eller till någon annan mysig julmarknad när det finns lite pengar i plånboken. Just nu ger den mig nämligen ångest. Jag har lånat fööör mycket från mitt sparkonto och det är inte OK.

Hur som helst så blev det en ficka efter julmarknaden innan det var dags för Kim att gå på bio och mig att dra mig hemåt till min kära man. Vi har myst framför den sista SAW filmen och sedan framför tv 3 som visa Och så kom Polly.. Jätte bra film (den sist nämnda alltså).

Nu är det snart dagt och hoppa i säng, jag är trött och behöver veerkligen ladda batterierna för den här veckan..


bildbevis.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0